Savdo strategiyasi - bu xaridorlarga mahsulot va xizmatlarni sotish va daromadni oshirish bo'yicha kompaniya yoki shaxsning rejasi. Savdo strategiyasi odatda tashkilotlar ma'muriyati tomonidan ishlab chiqiladi va mahsulot yoki xizmatni xaridorga ishlab chiqarishdan tortib, reklama va mijozlar bilan munosabatlarni boshqarish strategiyasigacha yetkazishning barcha bosqichlarida amalga oshiriladi.
Savdo strategiyasining tarkibiy qismlariga maqsad va segmentatsiya, sotib olish jarayoni, xabarlarni yetkazish va daromadlarni oshirish strategiyalari, ishlash ko'rsatkichlari, kompensatsiya va boshqa yo’nalishlar kiradi.
- Tadbirkorlar va biznes egalari
- Start-up tashabbuskorlari va yangi ish boshlagan tadbirkorlar
- Savdo menejerlar va sotuvchilar
- Mahsulotlar va xizmatlarni muvaffaqiyatli sotish to'g'risida ma'lumot olishni istagan shaxslar
Kursning davomiyligi: 10 soat
Sana: 2020 yil 18 va 25 yanvar
O’quv soati: 10:00 - 17:00
Til: Ta'lim o'zbek tilida olib boriladi
Kurs narxi: 990.000 O’zbek som
Chegirma: bitta tashkilotdan ikki yoki undan ortiq ishtirokchi
Sertifikatlar: Ushbu kursni muvaffaqiyatli tamomlagan har bir ishtirokchi sertifikat oladi.
To'liq ma'lumotlar:
+998 71 2387443
+998 71 2387400 (ichki 426)
exedu@wiut.uz